حقيقة الريرمون

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حقيقة الريرمون

حقيقة الريرمون

فاعل خير
    Admin

المساهمات : 2

حقيقة الريرمون Empty حقيقة الريرمون

مُساهمة  فاعل خير السبت ديسمبر 12, 2009 12:45 pm

[b]بسم الله الرحمن الرحيم
    أخبار عن قرية الريرمون
    تشهد قرية الريرمون بالطيبة والشهامة والكرم واحترام الضيف في كل عائله فيها الكويس والوحش أما بالنسبة عن الشخص اللي كتب الكلام عن القرية في موضوع مسبق عن المعارك في القرية فهذا الشخص إنسان تافه وضعيف الشخصية ويحاول إن يوقع الفتن بين العائلات ولو كان راجل كان ذكر اسمه في الموضوع فا العائلا ت التي ذكرها وأولها الكتع هم ناس محترمين فيه الحلو وفيهم الوحش أما بالنسبة لموضوع احمد عبد الرشيد هذا الشخص هو إلى راح إلى أولاد فؤاد بالسلاح لحد البيوت شيء طبيعي لازم أولاد فؤاد يدافعوا عن نفسهم
    أما بالنسبة للكتع كانوا لازم يصطلحوا لان الحق كان عليهم والعصايه كانت هتبقى شديده عليهم لان أولاد فؤاد معهاهم ربهم ومعاهم اولا د شلبى لانهم يد واحده فى كل حاجه لايفرق بينهم الا الموت .
    وان هذا الشخص الذى كتب عن اولاد شلبى انهم فتنه لماذا؟
    علشان بيروحوا لاولاد فؤاد ويساندوهم انه شىء طبيعى يروحولهم لاننا نسمع انهم يد واحده فى كل حاجه واولاد خال بعض ونسب جامد .
    واما بالنسبه للى كتبه عن الشعايبه فهو كذب لانهم ناس كويسين ومحترمين بس العيب الوحيد فيهم مفيش كبير لهم فى العائله .
    اما بالنسبه للى كتب الكلام عن العائلات
    فالغرض من الكلام هو الفتنه بين العائلات
    طيب يكتب عن تجار الحشيش اللى فى القريه اللى اسمائهم
    1: محمد يونس عبد المنعم
    2: محمد احمد تونى
    3: حسن صالحين
    4: ابو العلا محمد امين
    هؤلاء هم الفتنه اللى فى القريه مش العائلات المحترمه.
    انا اطالب الامن اتخاذ الاجراء اللازم مع المسئولين فى القريه لانهم عارفين التجار وبيسكتوا لان سبب مشكلة اولاد فؤاد مع الضبشيه الحشيش والحشيش هيعمل فتنه كبيره فى هذه القريه
    وحسبنا الله ونعم الوكيل
    فى اللى كتب الكلام عن العائلات المحترمه وانا اسف على الازعاج
    فاعل خير.
    وانا مستنى اى جديد عن القريه علشان انشر عنها واشكر اللى بلغنى عن هذه المعلومات المفيده .
    والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

بتاريخ 1/6/2009
    (بسم الله الرحمن الرحيم)
    يايها الذين ءامنوا ان جاءكم فاسق بنبأ فتبينوا ان تصيبوا قوما بجهاله فتصبحوا على ما فعلتم نادمين.
    (صدق الله العظيم)

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 9:32 pm